Kako prenosi portal građevinarstvo.rs, nastavljeni su radovi na izgradnji beogradskog unutrašnjeg magistralnog poluprstena (UMP) odnosno severnih pristupa Mostu na Adi. Nastavak je usledio na taj način što je, posle stečaja prethodnog izvođača, izvršen prenos radova na renomiranu austrijsku firmu „Porr“. Kako je preneseno, rok za završetak radova na ovoj deonici je septembar 2013. godine.

Radovi na prvom delu pristupnih puteva izvode se od mosta do sredine železničke stanice Novi Beograd, u dužini od jednog kilometra. Na ovom delu trase su do ovog trenutka izgrađeni stubovi budćeg beogradskog metroa, koji se nalaze u sredini čitave konstrukcije. Kako se prenosi, od 32 stuba budućeg metroa je završeno 27 i na njima je izgrađena gornja konstrukcija na delu kod novobeogradske železničke stanice. Uz prugu, na jednoj od dve drumske konstrukcije, završeni su i stubovi na delu „Otvorenog tržnog centra“ i delu kod železničke stanice, gde je takođe postavljen deo gornje konstrukcije. Trenutno se izvode radovi na postavljanju oplate i armature za preostala polja drumske konstrukcije uz železničku prugu, kao i na premošćavanju Ulice antifašističke borbe.

DEONICA UMP KROZ NOVI BEOGRAD - KLIKNITE ZA UVEĆANJE

Podsećamo da novobeogradske pristupe mostu čine dve izdignute konstrukcije sa po tri saobraćajne trake, između kojih se nalazi konstrukcija budućeg metroa. U neposrednoj blizini mosta, uz tri rampe iz Ulice Jurija Gagarina biće izgrađene i pešačko-biciklističke staze kojima će biti omogućen pristup mostu.

Zajedno sa drugom deonicom do Tošinog bunara, ukupna dužina pristupnih puteva iznosiće tri kilometra i na njoj je predviđeno ukupno šest raskrsnica koje omogućavaju komunikaciju sa novoizgrađenom saobraćajnom mrežom. Prvi silazak sa mosta predstavlja postojeća rampa na Ulicu Jurija Gagarina, nakon čega će slediti raskrsnice sa ulicama Antifašističke borbe i Đorđa Stanojevića. Zatim slede raskrsnice sa Bulevarom Crvene armije, Omladinskih brigada i na kraju spoj sa Ulicom Tošin bunar. Poslednje tri raskrsnice će imati punu četvorokraku vezu, dok će raskrsnice na delu konstrukcije bliže mostu biti povezane putem rampi za ulivanje i izlivanje saobraćaja (pogledaj detaljan prikaz iznad).

Ukupna širina saobraćajnice na prvom kilometru posle mosta na konstrukciji iznosi 40 m, i sastoji se iz dva odvojena kolovozna dela između kojih se nalazi konstrukcija budućeg beogradskog metroa. Posle spuštanja na zemlju ispred Bulevara Crvene armije, saobraćajnica će se na preostala dva kilometra protirati na širini od 43 m, budući da na ovom delu postoje obostrane pešačko-biciklističke staze. Saobraćajnica će, kao i most, imati propusnu moć od oko 12.000 vozila na sat, pri čemu će postojati ograničenje brzine kretanja, koje će biti propisano za gradske uslove.

Lokacija na Gmapi

By ZoranR  Linkovi: www.beoland.comwww.gradjevinarstvo.rs